sleeping-beauty blog

Twój nowy blog
Bo góry można przenosić ze szczęścia…
Bo *są słowa, których nie wybaczy nigdy nikt.!*
i jest coś czego zapominać nie chcesz…
trzymać w sercu jak najdłużej.!*



Dziwne uczucie,
złamana obietnica…
a sama obiecałam sobie,
że przeze mnie nikt obietnic nie złamie.
cudowny czas.!*
choć ogień tak wolno się rozpalał*
Nawet wiatr co w oczy wiał nie przeszkodził w uśmiechu im (:.!*
*było tak pięknie,
że już piękniej być nie mogło.!*


Zimny wiatr…
ciepło ciał…
kilka kropli*
i *lekkim dotykiem…
jak parą po szkle.!*
że *Jesteś Cudowna* (: :*

bo *są takie dni,
kiedy wiatr, kiedy deszcz
i tęsknię do Ciebie…!* ;*
„Jeżeli pewnego dnia zadzwoni do nas nieznajomy mężczyzna,
chwilę porozmawia bez żadnych podtekstów i
nie mówiąc niczego wyjątkowego,
ale poświęci nam odrobinę uwagi,
jaką rzadko kto nam poświęca,
to jeszcze tej samej nocy
będziemy gotowe pójść z Nim do łóżka…
z miłości…!*
[Paulo Coelho -*11 minut*]
Czasu dla siebie mi brak… i czuje lata zapach ;)
w arbuzie cały swój świat zamykam przed Tobą.!*
nie znajdziesz go, ot co.!*

„Nie jedz tego… no gruba będziesz!!!
Dla takiego palanta nie warto!!!”
a ja własnie lubie grubą byc ;D
i wcale nie chodzi o tego palanta,
na którego patrzeć nie mogę ;/
nie, no wcale nie ;/

Chciałam dziś Komuś ;* Kto ;* najwazniejszy dla mnie jest
 zrobić dziś niespodziewanke…
No ale Ona:* kurde musiała sprawdzić ten pociąg no ;/
Ale i tak miło było, nie?:>
hryyy hryyyy ;D
Najfajniejsza jestem na świecie, ot co ;D
Ale fajnie było nie?:>
moja Brzyyydulo ;* Eve lov ya.!* (:

a tak ogólnie to „GRUUUUUSZKA” :D
i pozytywnie jest ;D ju noł ;D ;**


*Od dziś nie znam Cię… niczym dla mnie jesteś Ty.!*

Ktoś Ci kiedys powiedział, że Cie kocha i to się nigdy nie zmieni?
że wspanialszej od Ciebie nie ma i nigdy Cię nie zostawi?
że zawsze będzie blisko?
No, tak.!*

Zastanawiać się z Tobą;* lubię nad tym…
dlaczeg ten czas tak szybko leci…?
i nadal mnie to zastanawia ;D
Ktoś zmiany zaprowadził w swoim życiu ;)
no i jak coś jest źle to mówi, że to moja wina ;p
peeewnie… może być moja :)

Ktoś;* śle sms’y o 2 w nocy o treści mega zaskakującej…
bo to takie normalne…
co złego w sms’ie „aj low ju bejbe” ;D
i taki szok Cie ogarnia, ze sama nie wiesz co robić…

żałuję paru rzeczy… spieprzyłam, no.!*
i nie wybaczę Ci jeśli to zrobisz.!*
nie i juz.!*

jak zabrać od Niej to beznadziejne uczucie?
nie chce zeby wiecej myslała tak ;/
nie umiem… przepraszam.!*

Brak komentarzy
I jak w Twoje słowa mam wierzyć?
Non stop co innego z ust Twoich słyszę…
Niby serce i rozum w parze nie idą…
ale to dziwnę, ze w jedym ciele dwa tak różne światy siedzą.
Ale słów za wiele padło…
to co na dnie serca lezy nawet dźwig nie uniesie.!*
Bo od kilku dni słowa tonę ważą…
i nie zmieni tego nic.!*


Mężczyzna, który raz kochał kobietę zrobi dla niej wszystko…
tylko nigdy więcej jej nie pokocha?
Nie… bo zrobi wszystko… i pokochać też może ;)*
I wcalę nie sądzę, że: „niestety”.!*
Ja się cieszę, że tak jest…
bo dzieki temu mogłam z kimś popłakać w samochodzie…
przytulić się i wspominać coś co dla Nas najważniejsze jest.!*
Chodź poróżniło Nas… łączy Nas na całe życie.!*
Bo tego zapomnieć się nie da… Choć tego chciałam.!*
I dziękuję, że tak jest między Nami ;* ;)
I przepraszam…
To jednak z NAS;* wypływa.!*



A Tobie powiem tylko, że *nie liczysz się z uczuciami innych.!*
I nie wiesz co innym w głowach rodzi się…
ja wiem.!*

Eve;* bo mamy w sobie siłę ;) ;** <3 ;**


*Świat piękniejszy dziś jest… dzięki Tobie;*

 

Nic więcej na dobranoc piękniejszego słyszeć nie chcę od głosu Twego.!*

Nawet polubiłam *ciszę między nami…*

Bo taka wymowna jest…

Kilka kropli łez spadło…

Ale z Tobą wydają się mniej słone.

Jedno spojrzenie i wszystko jasne…

Mówić nie muszę, co czuję… bo wiesz to.!*

Twój pocałunek jak spadająca gwiazda…

Nagły, subtelny, czuły… wyczekiwany.

I cały świat nie liczy się… gdy mówisz, że kochasz.!*

 

Zawsze Ktoś.!* powtarzał, że:

Miłość to najpiękniejsze uczucie, do którego zdolne jest ludzkie serce…

No tak.!*

I jest już tak, że najtrudniej zapomnieć o tych, którzy odeszli…

Tak nagle z oczu uciekli nam…

Ale nie przemija ten, kto w sercach ludzi żyje.!*

[*] ;*

 

 

I nie musiał świat *na rzęsach stawać* by miłość Twą pokazać…;*

  

Piątkowe porządki się opłaciły ;)

Dawno zgubiony… strasznie ważny błyszczyk się odnalazł ;)

Pamiętasz jeszcze ten czas? Mediolan czy Rzym?;>

Sama nie pamiętam ;p

Nie ważne…

Ważne, że z Tobą ;* [*] tak ważny dla NAS.!* czas ;)

*w sercu tylko tych najwspanialszych trzymamy* [*]

  

*Złoto, słoma i trzcina,

Kwiaty, zapałki (podobno) i gwoździe,

Wódka, papierosy i pieniądze,

Zdjęcia, struny i gitary,

Serca i ściany i koce i drzwi.!*

 

*Bo od dziś…* nooo ;D

 

Tylko z Nimi ;* cieplejszy wieje wiatr ;)

I słońce nagle uśmiecha się ;)

Dziękuję ;*

 

 

Eve <3;*


Nie zawsze jest tak jakbyśmy tego chcieli…
czasem nawet słowa nie mają znaczenia…
przecież tak łatwo coś powiedzieć.!*
Podobno za słowa także powinniśmy ponosić konsekwencje…
a jak jest w rzeczywistości?
Rzucamy słowa na wiatr…
tak dla żartu…
tak od…
i już.!*
Bez zastanowienia.!*
Sensu nie ma już żadna z Tobą rozmowa na ten temat.!
Twoje* ‚gdybania’ też nie mają sensu…
Próbowałam obracać je w żart…
ale to zbyt wielkie słowa.!*
Za mocno w serce trafiły.!
Nie dałam rady…
Ale zapamiętałam, że słów na poważnie się nie bierze…
Nie warto robić sobie nadzieję.!*

<3  *Samotność [nie]kontrolowana.!* <3

Eve;*
Bo masz w sobie siłę.!* ;*
Pamiętaj o tym co najważniejsze dla Ciebie jest…!*

**bo nie ważne kiedy… ważne, że wróciłeś ;***

Niedzielne popołudnie… i On w bitej śmietanie (: ;*
*Bleeding love* w duszy gra (:
Jego obecność w czasie kiedy tak bardzo tego potrzebowałam… (:
tak najnormalniej… niedzielne popołudnie z Nim (:
najwspanialsze ;D
bo wiem, że warto ryzykować :) i pierwsze kroki robić ;)
ta niedziela była zwaaaarjowana xD



sesja zdjęciowa z Nią;* na wyspie… (:


Eve… bo siłe w sobie mamy ;* pamiętaj.!*
xD


<3 On;*

Choć te słowa towarzyszyły mi kiedy dzieckiem byłam… nadal takie prawdziwe są, no.!
Aż dziwne.
Pamiętam jak słuchałam ich z Kimś;*
no właśnie…
teraz ten Ktoś szczęśliwy jest… a ja zawsze tak bardzo chciałam żeby był.
Nawet nie moge w tym uczestniczyć…
choć czasem ten Ktoś śmignie przed oczami to i tak strach zabija chęć przytulenia… jak kiedyś.!
A na dobre i złe miało być… no miało.! A nie ma…
widocznie tak być musiało.!
Dziwne, że po tylu latach pamięta się te słowa… i melodia sama w uszach gra.!
a tak dawno to było…
i tam… gdzie wrócić by się chciało… ale już inaczej… i nigdy jak kiedyś nie będzie… bo las śniegiem zasypany… kwiatek więdnący… a kolczyki cisną się na twarze.

 

 

 

 

I used to think
I had the answers to everything
But now I know
That life doesn’t always
Go my way.yeah
Feels like I’m cought
In the middle
That’s when I realize

I’m not a girl
Not yet a woman
All I need is time
A moment that is mine
While I’m in between
I’m not a girl
There is no need to protect me
It’s time
That i learn to face up
To this on my own
I’ve seen so much
More than you know on
So don’t tell me
To shut my eyes

I’m not a girl
But if you look
At me closely
You will see it in my eyes
This girl will always find
Her way
I’m not a girl
Not yet a woman
All i need is time
A moment that is mine
While I’m in between

*Popatrz…tam za drzewami różowe chmury się unoszą…

jakby z waty cukrowej zrobione były.

Spójrz…

tam słońce swój uśmiech chowa…

wstydzi się, bo ktoś mu kiedyś powiedział, że księżyc od niego ładniejszy.

Słuchaj….

słyszysz, jak w oddali skowronek śpiewa?

On teraz słowa naszej miłość wyśpiewuje… najpiękniej jak umie.*

móÓój;**B<3;*

*Zbyt wiele…*

1 komentarz
Zbyt wiele słów już padło
teraz tylko zalegają na serca dnie.
Zbyt wiele łez z oczu wypadło
kilka kropel serce na wskroś tnie.
Zbyt wiele ludzi mi podpadło
na siłę próbując niszczyć mnie.
Zbyt wiele gwiazd z nieba spadło
nie zrodzą się nowe nawet przez długie tygodnie…

*(…) Kochaj mnie… Trwaj przy mnie! (…)*
[tY;**]
bo światem moim jesteś całym ;*
dla Ciebie budze się każdego dnia (: ;*
móÓój ;*

moja Eve ;*


  • RSS